Kirjasto hero

Kirjasto

Poliisiammattikorkeakoulun kirjaston kokoelmat keskittyvät poliisialaan, johtamiseen, oikeustieteisiin, kriminologiaan sekä muihin yhteiskunta- ja käyttäytymistieteisiin.

Palvelemme ensisijaisesti poliisiopiskelijoita ja poliisissa työskenteleviä. Muut voivat tilata aineistoa oman lähikirjaston kautta kaukolainaan. Joissain tapauksissa voimme sopia myös kirjaston asiakkuudesta.

Viisi virkapukuista poliisiopiskelijaa lukee Poliisiammattikorkeakoulun kirjastossa.

Navigointivalikko

Kirjasto sisältö

Hae aineistoa Etsivä-tietokannasta

Siirry Polamkin verkkokirjaston tarkennettuun hakuun (Etsivä)

Kokeile myös tiedonhakua Polamkin kokoelmista Kansalliskirjaston Finna-hakupalvelussa (Etsivä+, toistaiseksi beta-versio).

Siirry Polamkin Finna-palveluun (Etsivä+)

Asiakaspalvelumme on avoinna

• ma–to kello 9–16
  • pe ja arkipyhien aattoina kello 10–14

Opiskelijat ja henkilökunta pääsevät kirjastoon kulkuavaimella arkipäivisin kello 6.30–21 ja lauantaisin kello 12–17.

Tavoitat meidät

sähköpostitse: [email protected]